A következő interjúalany egy leányzó volt, aki úgyszintén a NEPTUN-t használja. Ő abból a szempontból tekinthető különlegesnek, hogy egy évet kint tartózkodott Angliában, ahol megismerkedett egy külföldi oktatási rendszerrel.
De jelen vizsgálat csak a NEPTUN-ra korlátozódik, így vágjunk is bele. Elöször is általánosságban elmondható, hogy szerinte a rendszer könnyen kezelhető, gyorsan megtalál rajta mindent, átlátható. A kinézete testreszabható, több design között lehet választani, és így még inkább magunkénak érezhetjük azt, közelebb kerül a felhasználóhoz.
Jónak tartja továbbá, hogy a neptun rendelkezik egy úgynevezett kedvencek füllel, ahova a hallgató felveheti a leggyakrabban használt funkciókat és így azokat gyorsabban elérheti, és ezáltal is személyre szabottabbá vállik a rendszer. Továbbá a kereső funkció hasznosságát is kiemelte.
Egyetlen negatívumot emelt ki, mégpedig azt, hogy a pénzügyek kezelése a rendszeren keresztül bonyolult.
A rendszerbe pedig egy hiányosságot említett, ami külföldi tapasztalatai alapján hasznos lehet a hallgatók számára, mégpedig az, hogy jó lenne, ha beépítenének egy könyvári összeköttetést, ahol meg lehetne tekinteni, hogy az adott könyv rendeklezésre áll-e a.
Összeségéne egy elégedett hallgató tapasztalataival állunk szembe, aki nem változtatna.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.